Segregatory reklamowe – co to takiego?
Biznes Tomasz Kiepura - 13-04-2021

Segregatory reklamowe – co to takiego?

Wszelkie personalizowane druki z firmowym logo stanowią doskonałą formę reklamy własnej działalności. Koszty ponoszone na tego typu marketing nie są wysokie, a pozwalają na ciekawe zaprezentowanie własnego biznesu. Świetnie skupiają wzrok klientów czy współpracowników. Jednym z przykładów tego sposobu reklamowania są segregatory reklamowe. Czym są oraz czy warto się na nie decydować?

Segregatory reklamowe – podstawowe informacje

Wszystkie artykuły papiernicze, które służą do segregowania dokumentacji przyjmują miano segregatora firmowego. Wyposażone są w charakterystyczne kółka, które umożliwiają wpięcie dokumentów w koszulkach foliowych, przekładkach czy też perforacjach. Zwykle segregatory reklamowe wykorzystywane są do prezentacji oferty produktowej, przyjmując formę podręcznego folderu reklamowego. W niektórych firmach praktykuje się wręczanie ich klientom wraz z umową i wszelkimi informacjami dotyczącymi współpracy. Ponadto stanowią doskonałą formę reprezentacyjną w newralgicznych miejscach w firmie, do których klienci mają dostęp.

Typy segregatorów reklamowych

Na rynku występują różne rodzaje segregatorów reklamowych. Różnią się przede wszystkim rozmiarem, konstrukcją czy innymi specyficznymi elementami. Ich różnorodność pozwala na dobranie najbardziej odpowiedniego modelu do specyfiki i potrzeb własnej firmy. Segregatory biurowe można podzielić na segregatory z dźwignią, z ringami – potocznie mówiąc kółkami oraz segregatory zamykane. Spotykane są formaty A4 czy też nieco mniejsze A5. Ich środek zależy tylko i wyłącznie od woli zamawiającego. Mogą posiadać dodatkowe wkłady do segregatorów, przekładki, etui czy kieszonki.

Segregatory reklamowe – co to takiego?

Zindywidualizowane segregatory firmowe

To, co najbardziej przekonuje firmy do korzystania z segregatorów reklamowych to możliwość dokonania ich personalizacji. Każde przedsiębiorstwo może wykonać na segregatorach zindywidualizowane nadruki powiązane z prowadzoną działalnością. Nie ma lepszej reklamy niż taki segregator, z którym przemieszczamy się ze spotkania na spotkanie. Wszystkie nadruki mogą być powiązane z firmą, jej kolorem przewodnim, logo. Na segregatorach umieścić można firmowe zdjęcia, grafiki, dotychczasowe realizacje, produkty, adres firmy, numer kontaktowy, adres mailowy czy odwołanie do strony internetowej.

Korzyści inwestowania w segregatory reklamowe

Segregatory reklamowe są doskonałą formą prezentującą ofertę firmy. Wręczane kontrahentom czy klientom na spotkaniach zwiększają popularność firmy na rynku lokalnym. To wręcz obowiązkowy element każdego meetingu biznesowego. Są świetnym sposobem reklamowym wręczanym w formie prezentu na różnego rodzaju konferencjach i eventach branżowych. Osoba obdarowana będzie łączyć z tym faktem zawsze pozytywne emocje, co przyczynić się może do pozyskania nowego klienta. Następuje tworzenie więzi i budowanie zaufania wobec danej marki. Każdy z pewnością skorzysta z usług firmy, którą już zna i ma już pewne wyobrażenia, aniżeli takiej, o której nic nie słyszał do tej pory.