9 pomysłów na prezenty dla klientów
Biznes Tomasz Leżoń - 08-02-2020

9 pomysłów na prezenty dla klientów

Rozdając klientom upominki promocyjne, przyciągasz ich uwagę i zainteresowanie Twoją marką. Automatycznie zrobisz też wrażenie na wszystkich osobach, które otrzymują i widzą Twój prezent. Zobacz, co warto im podarować.

Spersonalizowane ptasie mleczko

Kreatywnym i unikalnym produktem promocyjnym może być spersonalizowane ptasie mleczko. To doskonały pomysł na Święta Wielkanocne, Walentynki, Dzień Kobiet, czy Boże Narodzenie. Zaprojektuj grafikę z logo firmo. Profesjonalna firma cukiernicza rozłoży ją na pyszne ptasie mleczka. Zastanów się też nad smakiem. Bardzo popularne są waniliowe, cytrynowe, śmietankowe i czekoladowe ptasie mleczko.

Środki do ekranu czyszczenia telefonu

Markowe środki do czyszczenia wyświetlacza telefonu to świetny pomysł! Są małe, przyklejają się do tylnej części obudowy i ludzie je uwielbiają. Wystarczy je odkleić, wyczyścić ekran i włożyć z powrotem. Teraz Twój klient widzi logo firmy za każdym razem, gdy korzysta z telefonu (wielokrotnie w ciągu dnia).

9 pomysłów na prezenty dla klientów

Ramki pod tablice rejestracyjne

Wyróżniają się doskonałą jakością i atrakcyjną ceną. Są chętnie wybierane przez przedsiębiorców działających w branży motoryzacyjnej. Pozwalają łatwo i szybko zamocować tablicę rejestracyjną. Na pewno spodobają się Twoim klientom.

Proponowana ramka pod tablice rejestracyjne ma nowoczesny design. Wykonana jest z wytrzymałych, solidnych materiałów.

Drukowane podstawki

To świetny sposób na promocję marki. Jeśli będziesz uczestniczyć w targach, koniecznie zwróć na nie uwagę. Możesz je umieścić po całym obiekcie. Umieść na niej mapkę, jak trafić do Twojego stoiska. Oczywiście zawsze możesz spersonalizować swoją podstawkę. Pamiętaj, że uczestnicy targów chętnie piją kawę i herbatę. Dlatego Twój prezent na pewno się im przyda.

Ładowarka podróżna z logo firmy

Upominki promocyjne pomagają świadomość marki. Dzięki nim możesz się wyróżnić spośród konkurencji. Przedmiot, z którego klient korzysta na co dzień, jest kluczem do dbania o markę. Pamiętaj tylko, by umieścić na nim logo swojej firmy. Ładowarki występują w różnych kolorach. Wybierz taki, który pasuje do charakteru Twojej marki.

Spersonalizowany notatnik

Ładnie oprawiony w skórę notatnik w kolorach Twojej firmy sprawdzi się idealnie w każdej sytuacji. Ewentualnie możesz na nim umieścić  subtelne logo na przedniej okładce 

Kosmetyczka

Czy Twój klient często podróżuje? Jeśli tak, podaruj mu elegancką kosmetyczkę. Może z niej natychmiast skorzystać. Monogramowanie jest zawsze dobrym pomysłem, szczególnie w przypadku gadżetów turystycznych. 

Markowe długopisy

Nie mogło ich zabraknąć na naszej liście! Długopisy to jedna z tych rzeczy, która nigdy nie wyjdzie z mody.  Sprawdzą się wyśmienicie w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy chcesz je umieścić w recepcji, czy podarować partnerom biznesowym, klientom i pracownikom. Są prostym, ale skutecznym i wszechstronnym narzędziem reklamowym. 

9 pomysłów na prezenty dla klientów

USB

Po nadrukowaniu logo  na USB możesz promować swoją markę. Jeśli podarujesz go pracownikom lub klientom wzbudzisz ogromne zainteresowanie. Zostaniesz błyskawicznie zauważony. To praktyczny i nowoczesny gadżet. Dlatego warto zwrócić na niego uwagę.